قالیشویی ممتاز پیربابا
لطفا منتظر بمانید

شست و شوی فرش ابریشمی نیازمند تمرکز هواس و دقت بالایی است زیرا این فرش از دیگر فرش ها حساس تر است. در کارخانه قالیشویی و رفو گری تخصصی پیربابا ، برای شستن فرش ابریشمی همیشه ، ابتدا با جارو برقی تمام اشغال ها و گرد و غبار روی فرش را تمیز می کنند و برای مطمئن شدن از تمیزی فرش آن را از جایی آویزان کرده و خوب تکان می دهیم.
جهت اطلاع عرض می کنیم شوینده ی خنثی و مناسبی برای شستن فرش های ابریمشی و قالی نفیس قدیمی استفاده می نماییم زیرا رنگ های به کار رفته در این فرش ها معمولا رنگ های طبیعی هستند و اگر آن ها با شوینده های قلیایی شسته شوند ممکن است فرش رنگ پس بدهد و این جربه والای قالیشویی و رفو گری پیربابا در امر شستشو انواع فرش های ماشینی و قالی های دست باق نفیس و قدیمی است.

هرگز از آب داغ برای شستن این نوع فرش ها استفاده نمی کنیم و در مرحله ی آب کشی فرش های ابریشمی نفیس و گران قیمت، پاروی آن را با دقت انجام می شود تا موجب آسیب دیدگی فرش و ریشه قالی ابریشمی نشود. نکته ی مهم تر در شست و شوی فرش ابریشم این است که هرگز فرش های دست باف و قالی های ابریشمی را بصورت لوله نمی کنیم زیرا رنگ های موجود در فرش قاطی می شوند و با وجود دردسر و سختی که در شستشو فرش ابریشم وجود دارد، بازهم سعی می کنیم پس از شستشو و قالیشویی همان طور ایستاده قالی ابریشمی را پهن کرده تا خشک شود. نکته کلیدی که لازم هست بعنوان یک تکلیف عرض کنیم این است، به هیچ وجه فرش ابریشمی را قبل از شستن نخیسانید زیرا این کار سبب قاطی شدن رنگ ها و از بین رفتن کیفیت و از دست دادن رنگ فرش می شود.

شستن انواع فرش ابریشمی و دست باف نفیس قدیمی

شست و شوی فرش ابریشمی در قالیشویی

شست و شوی فرش ابریشمی به خاطر حساس بودن این نوع فرش بهتر است در قالیشویی انجام شود. فرش های ابریشمی و قالی های نفیس دست باف انواع مختلف و گوناگونی دارند که نحوه شستن هر کدام از آن ها با یک دیگر متفاوت است. قالیشویی ممتاز پیربابا با داشتن تخصص در این امور هر فرش را با توجه به ویژگی آن می شوید و شما با سپردن این فرش ها دیگر خیال تان از بابت رنگ پس دادن فرش ابریشمی خود راحت است. کارخانه قالیشویی ، با علم و رعایت شستشو این فرش ها نسبت به سه عامل زیر همواره تاکید و حساسیت نشان می دهد

  • نور
  • گرما
  • شوینده ی نا مناسب و قلیایی

و با رعایت اصول شستشو و در نظر گرفتن این سه عامل، همیشه در چشم مشتری خود تلاش کردیم تا بهترین قالیشویی در تهران و بهترین قالیشویی در ستارخان باشیم.

نظرات کاربران

  1. 16 مرداد 1398 ساعت 3:55 بعد از ظهر
    قالیشویی پیربابا

    ممنون میشم در خصوص نحوه شستن فرش ها مقاله ای بگذارید

    1. 16 مرداد 1398 ساعت 3:56 بعد از ظهر
      قالیشویی پیربابا

      مطلب فوق العاده مفیدی بود مخصوصا برای من که فکر می کردم این کار خیلی مهم نیستش در قالیشویی

  2. 16 مرداد 1398 ساعت 3:56 بعد از ظهر
    قالیشویی پیربابا

    این گونه مطالب باعث ی شه تا من کاربر با خاطر آسوده تری بتونم تصمیم گیری کنم.

نظر خود را اعلام کنید

CLOSE